
تلاش شبانهروزی راهداران سونگون برای باز نگهداشتن جادههای معدن و روستاهای اطراف
با آغاز بارش برف از عصر روز چهارشنبه ۱۷ بهمن، راهداران پرتلاش مجتمع مس سونگون بدون وقفه و با تمام توان وارد عمل شدند و در حالی که بارشها همچنان ادامه داشت، مسیرهای اصلی و فرعی را بارها برفروبی و نمکپاشی کردند تا هیچ مسیری مسدود نماند. در این میان، جاده ورزقان-سونگون که شریان اصلی تردد به معدن محسوب میشود، لحظهای متوقف نشد و علاوه بر آن، مسیرهای داخلی مجتمع، جاده کارخانه لیچینگ، سد باطله و دکل مخابرات نیز در دو روز اخیر بهطور مستمر برفروبی شدند. راهداران سونگون علاوه بر مسیرهای معدنی، جادههای روستاهای اطراف از جمله گویجه سلطان،...









