
افتتاح نمایشگاه توسعه صنعت مس با حضور مدیر مجتمع مس سونگون
این نمایشگاه که از ۴ تا ۷ اسفندماه در سالن استاد غلامرضا جباری دانشگاه صنعتی شریف برگزار میشود، بستری برای معرفی آخرین تحولات و برنامههای توسعهای صنعت مس، بهویژه در چارچوب طرح کیمیای مس ایران، فراهم کرده است. مجتمع مس سونگون، بهعنوان یکی از ارکان مهم توسعه صنعت مس کشور، در این نمایشگاه نقش پررنگی دارد. غرفه این مجتمع، در کنار غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران، میزبان متخصصان، مدیران و فعالان حوزه معدن و صنایع معدنی است. در مراسم افتتاحیه، علاوه بر دکتر حسین مدرسخیابانی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، جمعی از معاونین، مشاورین و مدیران مجتمعهای تولیدی...









