
همایش دوچرخهسواری ورزقان با استقبال گسترده جوانان برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری انعکاس ورزقان، این همایش به همت اداره ورزش و جوانان و با همکاری دستگاههای مختلف شهرستان برگزار شد و میکائیلی فرماندار ورزقان، عزیزمیدان بخشدار مرکزی و طهماسبی رئیس اداره ورزش و جوانان نیز در آن حضور داشتند. فرماندار ورزقان در این مراسم با قدردانی از استقبال پرشور مردم، بر ضرورت توسعه ورزشهای همگانی و ایجاد بسترهای مناسب برای افزایش نشاط اجتماعی تأکید کرد. وی ورزش همگانی را از مهمترین عوامل ارتقای سلامت جسمی و روحی جامعه دانست و حضور پررنگ نوجوانان و جوانان در این برنامه را نشاندهنده ظرفیت بالای شهرستان در توسعه فرهنگ...

