
آغاز اورهال سالانه کارخانجات تغلیظ مجتمع مس سونگون
به گزارش انعکاس ورزقان به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سونگون ورزقان، محمدجعفر عظمایی در جلسه تولید این مجتمع با قدردانی از تلاشهای مستمر کارکنان، از آغاز اورهال سالانه کارخانجات تغلیظ خبر داد و این مرحله را گامی حیاتی برای استمرار و بهبود تولید دانست. وی گفت: اجرای موفق اورهال تنها با همکاری کامل و هماهنگی دقیق تمامی واحدهای دخیل امکانپذیر است و از مدیران و کارکنان می خواهم نهایت تلاش خود را برای پیشبرد این فرآیند به کار گیرند. عظمایی همچنین ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، از برپایی مجدد موکب مجتمع مس سونگون در مرز مهران خبر داد...
