
عملکرد درخشان مجتمع مس سونگون در شش ماهه اول سال در حوزه تولید
دکتر عباس زاده ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه روزی کارکنان مجتمع مس سونگون در سنگرهای صنعت و تولید، از افزایش تناژ ارسالی سنگ سولفوری به کارخانجات تغلیظ خبر داده گفت: در نیمسال اول علیرغم وجود محدودیت های فضای انباشت باطله تولیدی، با افزایش 3 درصدی نسبت به برنامه مصوب، میزان 7.502.363 تن خوراک اولیه برای کارخانجات تغلیظ ارسال شد. مدیر مجتمع مس سونگون در ادامه از افزایش 4 درصدی تولید کنسانتره مس خبر داده افزود: در طول شش ماه، میزان 171.796 تن کنسانتره با عیار 24.02 تولید گردید که افزایش عیار و کیفیت حدودا” 2 درصدی را...









