
رکوردشکنی در تولید کارخانههای تغلیظ مجتمع مس سونگون
محمدجعفر عظمایی مدیر مجتمع مس سونگون ورزقان با اعلام این خبر گفت: با تلاش شبانهروزی کارکنان متخصص، بهرهگیری از روشهای نوین فنی و علمی و علیرغم قطعیهای مکرر برق، رکورد تولید ماهانه کارخانه کنسانتره مولیبدن در فروردینماه با ثبت ۳۵۰/۱ تن شکسته شد و تولید کنسانتره مس نیز با عبور از ۸۸ هزار تن، ۱ درصد بالاتر از برنامهریزی سالانه محقق گردید. وی افزود: دستیابی به بازیابی ۹۲/۵۶ درصدی مس در اردیبهشتماه که بالاترین میزان در تاریخ کارخانههای تغلیظ و کل ادوار شرکت مس بهشمار میرود، همزمان با رشد ۴ درصدی تولید مس محتوی نسبت به برنامه و افزایش ۳...








